Известие

Collapse
No announcement yet.

Реглаж на фарове 156?Къде да го направя?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    На мен ми смениха от каското идния фар с чисто нов на DEPO.Прави ми впечатление че вътре рефлектора е завъртян силни надолу и свети буквално в земята.пробвах да го мръдна отвътре ама не се мести.
    Някой знае ли как се разглобява и изважда целия?
    Не знам с тия ръчка до колко се регилира ама аз не видях такива.
    А и друго като мърдам търкалцето отвътре новия фар не се мести нагоре-надолу.Върможно ли е да са ми сложили такъв който да не е ел.или просто не е свързан?
    156 1.8 TS '98

    Comment


    • #17
      Колеги да съживим малко темата. Някой може ли да ми даде настройките за фаровете, че така ми ги настроиха че нищо не виждам. Свети само пред няма и метър пред колата и съм решил сам да си ги настроя, че аман от майстори, а само пари вземат.
      Alfa 156, 2.0 TS
      VW Vento 1.8- Бившата
      Не искам богатство, не искам пари, а искам на бирата и бензина старите цени !!!

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от lyuboo Покажи съобщение
        Колеги да съживим малко темата. Някой може ли да ми даде настройките за фаровете, че така ми ги настроиха че нищо не виждам. Свети само пред няма и метър пред колата и съм решил сам да си ги настроя, че аман от майстори, а само пари вземат.
        Отиди примерно в сервиза на СБА и срещу 3-4 лв. ще ти ги направят да светят където трябва
        AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

        Comment


        • #19
          Регулирах си фаровете при лисан.доволен съм стана както трябва.На ломско шосе има също сервиз за реглаж на фарове,малко е по ниска цената...........ама не знаеха къде да пипат.
          Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
          156 1,8ТS-99 ......
          EX
          159 1,9 JTD-08

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от alex052 Покажи съобщение
            Регулирах си фаровете при лисан.доволен съм стана както трябва.На ломско шосе има също сервиз за реглаж на фарове,малко е по ниска цената...........ама не знаеха къде да пипат.
            Колегата е от Сливен - реглажа при Лисан ще му излезе малко скъпичко
            AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

            Comment


            • #21
              Да ако знаете читав сервиз за реглаж в Сливен, ще съм благодарен, че където ходих си оставиха ръцете, ако ли не аз ще се мъча останели време да ги регулирам.
              Alfa 156, 2.0 TS
              VW Vento 1.8- Бившата
              Не искам богатство, не искам пари, а искам на бирата и бензина старите цени !!!

              Comment


              • #22
                Отиди където правят ГТП
                Алфа 156 1,8ТС 1998г

                Comment


                • #23
                  Спираш наравно, близо до стена, дет се вика бронята да ти опира. Правиш линията на нивото на фаровете, равномерно, да е по-средата на фаровете средата на светлата линия. Дано ме разбра
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                    Спираш наравно, близо до стена, дет се вика бронята да ти опира. Правиш линията на нивото на фаровете, равномерно, да е по-средата на фаровете средата на светлата линия. Дано ме разбра
                    Де да беше толкова лесно...... Спираш до стената, намираш равна площадка пред стената, намираш геометричните центрове на 2-та фара, правиш хоризонтала и вертикали за 2-та фара, дърпаш назад на 10м и трябва да получиш тази картинка с регулировките http://www.wjjeeps.com/lamps/headlamp_align.jpg
                    Това съм го правил преди 100г, ама от как нацъфтяха пунктовете за ГТП предпочитам там да ида и сам да си го направя.
                    Алфа 156 1,8ТС 1998г

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
                      Де да беше толкова лесно...... Спираш до стената, намираш равна площадка пред стената, намираш геометричните центрове на 2-та фара, правиш хоризонтала и вертикали за 2-та фара, дърпаш назад на 10м и трябва да получиш тази картинка с регулировките http://www.wjjeeps.com/lamps/headlamp_align.jpg
                      Това съм го правил преди 100г, ама от как нацъфтяха пунктовете за ГТП предпочитам там да ида и сам да си го направя.
                      Няма нужда на 10м. Става близо с малко мислене по-добре. Мое виждане
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #26
                        извинявай не видях откъде си.Пробвай със стената............мое мение как да стане не ангажирам никого с него.Спираш възможно най близо да стената,пусташ фаровете вземаш един нивелир/ терзия/ пренасяш горе долу средата на фароветре с нивелира на стената/получават се две точки-по този начин изискването за хоризонтално място отпада/,свързваш двете точки с линия, След това пускаш фаровете и ги гласиш по линията да съвпада хоризонталната част на светлината.Вземаш рулетка,метър,канап или каквото там имаш,мериш разстоянието м/у двата фара и след това пак на стената нанасяш го/тук условието е линията на фаровете да е успоредна на стената/или колата да е успоредна/ получават се два маркера на линията,по тях настройваш сходимостта.
                        Ако си прецизен/относително/става добре,е и ако ти се занимава де.
                        Last edited by alex052; d.m.y г., 06:00.
                        Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
                        156 1,8ТS-99 ......
                        EX
                        159 1,9 JTD-08

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
                          Отиди където правят ГТП
                          Ходих и си оставиха ръцете, затова ще се пробвам сам.
                          Alfa 156, 2.0 TS
                          VW Vento 1.8- Бившата
                          Не искам богатство, не искам пари, а искам на бирата и бензина старите цени !!!

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от lyuboo Покажи съобщение
                            Ходих и си оставиха ръцете, затова ще се пробвам сам.
                            Опитай сам, застани срещу някоя празна улица /без много движение/ и там си ги настрой по човешки начин, като донякъде можеш да ги докараш и срещу стена- доколкото виждам на схемата, на 10 м трябва да паднат от хоризонталата на центровете на фаровете с 13 см, но понякога настройката ляво-дясно не е добре и бие в дърветата странично, без да ти помага кой знае с какво, освен в търсенето на кърски любовчии.
                            Last edited by Liminat; d.m.y г., 08:29.
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD

                            Comment


                            • #29
                              Спираш на някоя неосветена безлудна улица и заставаш пред единия фар и гледаш къде свети другия.
                              Първо го нагласи да е пред линията на фара светлинният сноп, след това повтаряш с др фар, като преди това скриваш светлината от вече регулираният.
                              След това позицията на ел. реглаж ниво от вътре в купето да е най-ниско, при мен най - ниско е на 3. И започваш да си ги нагласяш да започват малко пред колата, да виждаш добре ти отвътре.
                              От черната врътка са за вертикални промени, от бялата за хоризонтални промени!
                              След операцията заставаш все едно си насрещна кола на 30-40 м от колата и гледаш заслепяваш ли ги!

                              Така е най-добре. Аз така си ги регулирах още преди време!
                              Last edited by rusiq86; d.m.y г., 11:50.
                              sigpic
                              Gulfstream G650 with Italian design...

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                                Спираш на някоя неосветена безлудна улица и заставаш пред единия фар и гледаш къде свети другия.
                                Първо го нагласи да е пред линията на фара светлинният сноп, след това повтаряш с др фар, като преди това скирваш светлината от вече регулираният.
                                След това позицията на ел. реглаж ниво от вътре в купето да е най-ниско, при мен най - ниско е на 3. И започваш да си ги нагласяш да започват малко пред колата, да виждаш добре ти отвътре.
                                От черната врътка са за вертикални промени, от бялата за хоризонтални промени!
                                След операцията заставаш все едно си насрещна кола на 30-40 м от колата и гледаш заслепяваш ли ги!

                                Така е най-добре. Аз така си ги регулирах още преди време!
                                Фаровете се регулират на празен автомобил на позиция "0" - това е 100% сигурно, освен вертикално се регулират хоризонтално, ако са регулирани правилно (и са здрави рефлекторите естествено) се получава ясно очертана хоризонтална светла зона, която някъде от средата на десния фар започва да се вдига на около 45 градуса с цел да осветява пътните знаци и пешеходците естествено. Няма начин да си регулираш правилно фаровете на асфалта - откарай я на стенд и ще видиш, че реглажа ти няма нищо общо с действителността
                                AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                                Comment

                                Working...
                                X